فقط آدماى دل شکسته وارد بشن

هرکى هستى،از هرجا که هستى بيا و هرچى دل تنگت ميخواد به خدا بگو؛
اگه عاشقى(آسمونى يا زمينى)،گرفتارى،مريض دارى،بدهکارى،خسته اى،نااميدى،معتادى،آدمى يا انسان فقط کافيه دلت شکسته باشه و خدارو تو قلبت فرياد بزنى...
ياقاضى الحـــاجـــاتــــ...

این سه تا لعنتی هم که فقط یاد گرفتن بیفتن دنبال همدیگه

۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

امید دارم


  • فکر کنم باختم،دیگه از خودم نا امید شدم،از اطرافیان،از اون لعنتی از خودم از خودم از خودم،نمیدونم چی بگم بهت واقعا نمیدونم و اصلا روم هم نمیشه چیزی بگم.

ولی...............................................................................................
هنوز امید دارم...تا آخر دنیا هم امید دارم.........................................................
امید به مهربونیت به بخشندگیت به دلسوزیت به.........................................................
پس!
امید دارم امید دارم امید دارم امید دارم امید دارمامید دارم امید دارم امید دارم امید دارم امید دارم
پس!!
امیدم را امیدم را نگیر از من خدایا خدایا
دل تنگ مرا مشکن خدایا خدایا
نوکرتم و دوست دارم

۷ نظر:

ناشناس گفت...

salam
che ajab commentdunito baz kardi!

ناشناس گفت...

manam omidvaram!:)

باران گفت...

شکست عشقی ؟
نه جانم .
بخاطر شما هم که شده پست بعدی در بست متعلق به جواب سوال شماست !

راستی سلام !
باز هم می ایم

باران گفت...

سلام به شما آقا یا خانم عزیز ....
دو بار دارم کامنت میذارم انتشار نمیشه .....
سیستم وبلاگتان پیچیده است !

راست گفتید نباید با جناب عشق شوخی کرد ، وگرنه باهامون شوخی میکنه !!!!!

متاسفانه فیلتر شکن ندارم ....

راستی چرا نا امید ؟
امید تنها چیزی است که تا دقیقه های آخر با انسان می ماند ....

تا سلامی دوباره..

مترسک گفت...

سلام
بالاخره موفق شدم برای شما کامنت بذارم
خیلی وقته نمیای پیش ما دلمون حسابی براتون تنگ شده
منتظر هرچه زودتره حضورتون تو وبم هستم
موفق باشید

بهاره گفت...

سلام.
امیدوارم امیدتون ناامید نشه!
امیدوارم امیدتون خسته نشه!
امیدوارم امیدتون بیهوده نباشه!
امیدوارم امیدتون همیشه دست پر بیاد سمتتون!
امیدوارم امیدوارم امیدوارم

علی گفت...

قدر خودتو بدون!
وقتی یک آدم رو میبینم که عاشقه!
اول احساس حسادت میکنم!
و بعدش از خدا میخوام که اون شخص به عشقش احترام بگذاره!